مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

آيكون منحصر و خوشگل براي نرم افزار پباده سازي فرمائيد

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
آيكون منحصر و خوشگل براي نرم افزار پباده سازي فرمائيد
يكي نكات ضروري پيش از نشر نرم افزار ها اعتنا به آيكون برنامه ميباشد كه ماركت مسلما از شما ميخواهد با آيكوني كه معرف مارك شما است خويش را به مخاطبان بشناسانيد.
الگوي لوگو يا اين كه آيكون كالا بايستي مقياس پذير باشد؛ به‌اين معني كه در تمام صفحه هاي و دستگاه ها به خير نشان داده شود.
كمپاني پباده سازي پرتو مي‌توانيد در قضيه پباده سازي آيكون و لوگوي منحصربه‌فرد براي نرم افزار تلفن همراه به شما ياري دهد.
 
خصوصيت هاي شايسته ترين لوگو براي نرم افزار :
يك لوگو نبايد به اندازه اي كوچك باشد كه در دستگاه هاي ديگر و بيرون از ورقه ي اپليكيشنتان به خير و خوبي مشاهده نشود. گهگاه بعضا نام مارك يا اين كه نرم افزار را كاوش مي‌كنند و در‌پي آيكون آن ميشوند.
ارتقاي لوگو نيز مي بايست با تغيير‌و تحول سايز اسكرين بيش تر از حد كوچك و يا اين كه وسيع نشود. شايسته ترين رويه براي تعيين شايسته ترين لوگو استعمال از آزمايش A/B يا اين كه به عبارتي امتحان و خطاي سايز لوگو مي‌باشد.
آزمايش لوگو ي نرم افزار :
در بعضا از ماركت ها مثل پلي استور فعاليت توسعه و گسترش دهنده شل خيس شده‌است. گوگل پلي قابليت آزمايش لوگو را در برگه مهيا كرده تا طراح به شايسته ترين سود رسد و نهايتا آن لوگويي كه در كاغذ ي نرم افزار بهتر به چشم مي خورد را تعيين كند.
اين وضعيت در اپ استور نيست و بايستي آزمايش هاي فيكس بودن لوگو با فضاي آن را بيرون از اپ استور انجام دهيد.
 
۷- از دور و اطراف نرم افزار اسكرين شات قرار دهيد
زماني كه از عبارت “اطراف استفاده كننده پسند” براي تعريف برنامه استعمال مي‌كنيد بايستي به استفاده كننده نشان دهيد مراد شما دقيقا چه ميباشد.
براي اسكرين شات در پلي استور و اپ استور فضاي خاصي در حيث گرفته گرديده و پيشنهاد ميشود از تمام اين دور و اطراف به كارگيري فرماييد. در گوگل پلي حداكثر ۸ عكس و در اپ استور ۵ عكس يا اين كه اسكرين از فضاي برنامه مي‌توانيد آپلود فرمائيد.
 
از چه بخش هايي اسكرين تهيه و تنظيم كنيم؟
هم اكنون كه مرحله به مرحله تا بسط نرم افزار چيره اتفاق افتاده ايد نبايد از قدم انتها غافل نشويد. در صورتيكه به برگه ي برگزيدگان توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار در عالم دقت نمائيد مي‌بينيد كه از قسمت هاي كليدي و ديدني خيس برنامه خويش اسكرين تهيه و تنظيم كرده اند.
بايستي مشاهده كنيد شعار اصلي شما در‌اين برنامه چه مي‌باشد، در شرايطي‌كه پرداخت معمولي ي قبوض با اپليكيشنتان ممكن مي گردد مي بايست از ورقه ي پرداخت نرم افزار عكس بگيريد.
 
۸- اهميت به كارگيري از اسكرين شات
از آن جايي كه اسكرين شات قبلي از محتوا و توضيحات نرم افزار نمايش داده مي شود بدين ترتيب بر پيام هاي ديگر حق تقدم داراست و قادر است او‌لين تاثير را توليد نمايد.
از طرفي درصورتي كه فضاي اسكرين شات در پلي استور، اپ استور و يا اين كه هر ماركت ديگر خالي باشد كاغذ ي شما چندان جذابيتي نخواهد داشت؛ به دليل آنكه محتواي بصري يا اين كه عكس و ويدئو طرفدار بيشتري نسبت به محتواي نوشتاري يا اين كه متن داراست.
 
كلام پايان:
با اين ۸ قدم مرحله به مرحله تا بسط نرم افزار پيروز پيش برويد و فراموش نكنيد كه در برد نرم افزار شما كارداران مختلفي دست دارا‌هستند و هيچ چيز قطعي وجود ندارد.
 
شما چه ميپنداريد؟
تجربيات خويش را در امر توسعه و گسترش و ايجاد نرم افزار چيره با ما دربين بگذاريد.
 
با ساخت نرم افزار گوشي ، ايده خويش را به فعاليت تبديل فرمائيد. ايجاد نرم افزار گوشي شايسته ترين شيوه براي تبليغ كسب و فعاليت شما و فروش توليدات شما هست. كمپاني پباده سازي پرتو تحت عنوان او‌لين ارائه دهنده سرويس ها تخصصي برنامه نويسي اندرويد وبرنامه نويسي iOS ، از قدم اوليه ايجاد تا تكثير ، طراحي وب و فروش نرم افزار شما در كنار شما خواهد بود.


برچسب: انتشار اپليكيشن در گوگل پلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۱:۱۷ توسط:alipour موضوع:

خصوصيت‌هاي گوگل پلاس

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
مقداري تا قبل از اين هم گوگل تصميم گرفت كه دوست داستني‌ترين خصوصيت‌هاي گوگل پلاس را از آن جداگانه نمايد، خصوصيت‌هايي مثل Photos و Hangouts. طبق گفته نائب رئيس ارشد بخش استريم‌ها، عكس‌ها و به اشتراك گذاري‌هاي گوگل يعني بردلي هوروويتز، قرار ميباشد آنچه از گوگل پلاس باقي مي ماند طوري تغيير تحول نمايد كه براي اكثريت يوزرها رضايت بخش باشد. گوگل پلاس با غرض قابل قبولي فعال سازي شد اما انگيزه مشخصي براي يوزرها خودش نداشت؛ هر تعدادي، امروز گوگل پيرو اين ميباشد كه براي اين كانال اجتماعي يك انگيزه خوب پيدا نمايد.
شايد گوگل پلاس هنوز انگيزه مشخصي براي كاربرانش نداشته باشد، اما انگيزه گوگل از فعال‌سازي اين كانال اجتماعي تماما مشخص و معلوم و دور از شوخي بود. با هر مرجع دانايي از درون گوگل و هر آناليز‌گري كه در اين زمينه سخن فرمائيد همه در اين زمينه با هم موافق ميباشند كه گوگل سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ به شدت از فيسبوك مي ترسيد؛ گوگل ميترسيد كه فيسبوك يوزرها، كارمندان و تبليغ كنندگانش را به سمت خودش جذب نمايد. به همين خيال و خاطر گوگل تلاش كرد با گوگل پلاس بازدارنده چهره دادن اين رخداد بشود البته سود مثل اين بود كه يك نوپا بخواهد با يك غول بي شاخ و دم نبرد نمايد.
گوگل، پلاس را استارت كرد اما تصور روشني از اين نداشت كه چطور مي خواهد پلاس را از فيسبوك متمايز نمايد. گوگل تامل كرد كه با اعتباري كه از پيشين براي خودش آماده كرده قادر است يوزرها را به سمت گوگل پلاس بكشاند البته بدين تامل نكرد كه فيسبوك هم معتبرترين كانال اجتماعي دنياست، به همين خيال زماني رويت كرد با اعتبارش به جايي نمي رسد تلاش كرد مردم را بدون چاره به استعمال از گوگل پلاس نمايد.


برچسب: انتشار اپليكيشن در گوگل پلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۴:۳۴ توسط:alipour موضوع:

رفع غلط رمزگذاري ناموفق در آندرويد Devices

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
چه طور به رفع غلط رمزگذاري ناموفق در آندرويد Devices?كار كشته به به كارگيري از تلفن آندرويد خويش را با دقت به كد گذاري error? ناموفق 
خب، رمزگذاري اشتباه ناموفق يك نقص‌ دورازشوخي ميباشد و نبايد سرسري گرفته شود. رمزگذاري روي برگه اكران ناموفق اشتباه آندرويد بازدارنده صاحبان تلفن همراه هاي هوشمند آندرويد از با به كارگيري از تلفن هاي خويش و دسترسي به داده هاي ذخيره گرديده بر روي آن. اين يك خطاي تعجب آور و غريب ميباشد و به طور تصادفي صورت ميدهد. شما متوجه خواهيد شد كه در حالي كه شما با به كار گيري از تلفن شما به صورت معمول، آن را به صورت ناگهاني متوقف مي‌شود. زماني كه شما آن را پر‌نور مجدد، يك پيغام اشتباه ناموفق رمزگذاري اكران بر روي كاغذ اكران. اين پيام ظواهر مي‌گردد، در مجموع، به برگه اكران اصلي با صرفا يك مورد، يعني "تهيه دوباره تلفن".
اين پيام اشتباه كل به شرح پايين ميباشد:
"رمزگذاري توقيف شد و نمي قدرت به انتها. تحت عنوان يك فيض، داده بر روي تلفن همراه شما ميباشد كه ديگر در دسترس ميباشد.
براي ادامه به كارگيري از تلفن خويش را، شما بايستي يك تهيه دوباره سوله را انجام دهد. وقتي كه به شما در تهيه و تنظيم تلفن همراه خويش را بعداز تهيه و تنظيم دوباره، به شما يك زمان براي بازگرداندن هر سيرتكامل داده ها را كه در اكانت Google خويش "حامي گرفته گرديده بود.
خوانده گرديده به آينده به جستن كه چرا رمزگذاري اشتباه ناموفق آندرويد چهره مي‌دهد و خط مش هايي براي خلاص شدن از آن.
1 نصيب 1: چرا رمزگذاري ناموفق happens? اشتباه

رمزگذاري آندرويد نادرست ناموفق مي‌توانيد با اعتنا به مسائل متفاوت در دستگاه شما يا اين كه اپليكيشن خويش را نشان ميدهد تا البته ما ميتوانيم يك استدلال واحد مشخص و معلوم نمي نمايد. بخش اعظمي از يوزرها آندرويد از نگاه كه رمزگذاري نادرست ناموفق واقعه مي افتد وقتي كه تلفن همراه خويش قدرتمند به تشخيص خاطر داخلي آن ميباشد. حاد و مسدود كش نيز يكي‌از عارضه ها اصلي براي رمزگذاري آندرويد نادرست ناموفق ميباشد. چنين خطايي مي‌توانيد وضعيت رمزگذاري تلفن، به‌اين مفهوم كه رمزگذاري غلط ناموفق نيروهاي دستگاه خويش را به راز در آوردن به صورت معمول و در سود، سبب انسداد در به كارگيري از آن را اخذ نمائيد. حتي وقتي كه شما تلفن همراه خويش را چنددفعه فعال سازي دوباره، پيام ناموفق رمزگذاري نشان ميدهد تا در هر دوره.
رمزگذاري روي ورقه اكران اشتباه ناموفق بسيار ترسناك تحت عنوان آن را با فقط يك مورد برگ ميباشد، يعني، "تهيه و تنظيم دوباره تلفن" ميباشد كه در چهره تعيين خواهد تزكيه و حذف تمام اطلاعات و محتواي ذخيره گرديده در تلفن. بخش اعظمي از يوزرها در غايت با به كار گيري از اين مورد و آن گاه به طور دستي فرمت سيستم خويش، جريان هاي اشاره گر ROM تازه تعيين نمايند. با اين هم اكنون، اين ميباشد سهل و آسان خيس از يوزرها انجام مي‌گردد و زير تاثير قرار مدام در مواظب براي راهنما و توضيح ظريف براي غلبه بر رمزگذاري غلط ناموفق آندرويد.
در دو بخش ذيل، ما درباره ي چگونگي جنگ با رمزگذاري نادرست ناموفق در قابل اطمينان ترين راه و روش.
نصيب 2: چه طور به رفع اشتباه رمزگذاري ناموفق reset? سولهغلط رمزگذاري آندرويد بسيار رايج اين روز ميباشد و در سود، مهم ميباشد براي ما براي يادگيري خط مش هاي آن را برطرف. وقتي كه پيام ناموفق رمزگذاري بر روي كاغذ اكران تلفن همراه خويش به لحاظ ميرسد، صرفا آيتم شما فورا پيشين از شما اين ميباشد كه به كارگاه تهيه و تنظيم دوباره تلفن خويش را با ضربه زدن بر روي "تهيه و تنظيم دوباره تلفن". در شرايطي كه شما گزينش مي‌كنيد به جلو برويد با اين شيوه، فراهم به تلف كردن تمام داده ها شما. اما، داده هاي حمايت كننده را مي قدرت بازيافت هر عصر كه شما ميخواهيد بعداز تهيه و تنظيم دوباره بدون نقص ميباشد، ولي، داده ميباشد كه بر روي ابر يا اين كه اكانت Google شما حمايت نمي كردن مدام حذف خواهد شد. با اين حالا براي تنظيم ورژن پشتوانه سفارش تمام داده ها خويش را با استعمال از يك اپليكيشن فرد ثالث قابل اعتماد مانند dr.fone - پشتوانه گيري و بازيابي (آندرويد) .


برچسب: انتشار اپليكيشن در گوگل پلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۶:۵۲ توسط:alipour موضوع:

تعمير آيفون و سامسونگ

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
در لحاظ داشته باشيد كه نمايد شدن تلفن همراه ها دستكم در 90 درصد موردها با مسائل قابل انعطاف افزاري رابطه دارا هستند و ناشي از اشتباهات مشقت بار افزاري نيستند. با اين حالا درصورتي كه براي رفع نمايد بودن تلفن همراه خويش با نقص‌ مواجه مي باشيد و كندي موبايل با طريق هاي قابل انعطاف افزاري حافظه گرديده از ميان نمي‌رود، مي توانيد از كارشناسان واحد تعمير و پشتيباني گوشي ياري ارشادوراهنمايي بخواهيد.


براي تعمير آيفون و سامسونگ آبخورده كليك كن يا اين كه با شماره 75147-021 كمپاني گوشي‌ياري «راس تعميرات تخصصي اپل و سامسونگ» تماس بگير
10 خلل تلفن همراه هاي تلفن همراه : لبريز شدن خاطر تلفن همراه

مالامال شدن خاطر موبايل و نداشتن فضاي كافي براي ذخيره داده ها يكي از ديگر از اشتباهات رايج موبايل هاي هوشمند به حساب مي‌آيد كه فارغ از شك وترديد هر كاربري با آن رو به رو شده‌است. براي رفع اين اختلال پيشنهاد ميكنيم از طريق هايي استعمال فرمائيد كه در نوشته‌ي‌علمي “چه‌گونه از مالامال شدن خاطر داخلي دستگاه اندرويدي پرهيز كنيم؟” شرح داده گرديده‌اند. در لحاظ داشته باشيد كه رفع خلل مالامال شدن ياد تلفن همراه هاي تلفن همراه با انجام تعميرات دشوار افزاري امكانپذير وجود ندارد و صرفا مي بايست با در حيث به دست آوردن نكات قابل انعطاف افزاري و كاربردي يگانه در دست گرفتن شود.
عده‌بندي
همان طور كه مشاهده كرديد در‌اين نوشته‌ي‌علمي به معرفي 10 خلل موبايل هاي گوشي پرداخته و شيوه تعمير و رفع آنها را هم شرح داديم. در شرايطي كه درباره با هريك از روند شرح داده گرديده سوالي داشتيد، ميتوانيد ضمن تماس با كارشناسان واحد پشتيباني گوشي ياري به شماره‌ي 75147-021 از آنها موعظه ظريف تري بخواهيد.


برچسب: انتشار اپليكيشن در گوگل پلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۸:۰۳ توسط:alipour موضوع:

بازاريابي ديجيتال و شبكه هاي

بر گرفته از سايت ماز
نرم افزار تلفن همراهيك كدام از شايسته ترين طريق هاي بازاريابي ديجيتال و شبكه هاي ارتباطي نوين، ارائه جنس و سرويس ها از روش گوشي و دستگاه هاي يار و همدم ميباشد. بازار اپ گوشي از سال 2010 رو به پرورش گذاشت و به كار گيري از گونه هاي نرم افزار هاي بازي رده ويژه اي را به خويش اختصاص اعطا كرد و بعد اپ هاي فروشگاهي، شبكه هاي عمومي و كاربردي سبب ساز توليد رابطه قدرتمندتري در ميان برندها با مشتريان آنان شد و  تا جايي بسط يافته اند كه غفلت در استعمال از اين ابزار، براي هر دو تيم يوزرها و برندها منجر از دست رفتن زمان ها و تجهيزات مطلوب شده‌است!
 
سيستم استدلال هاي گوشيگوگل اندرويد با سهم بيشتراز 86 درصدي بازار (Android OS)اپل آي. وي. اس. با سهم 13 درصد (iOS)بقيه ( 1 درصد )مايكروسافت ويندوز فون (Windows OS)بلك بري (BlackBerry OS)سامسونگ (Samsung)نوكيا (Nokia)سريز (Series 40)... 
نكات مهم در پباده سازي نرم افزار تلفن همراهانتخاب اهدف: نرم افزار چه كاري انجام مي‌دهد؟ آيا روند انجام يك عمل را سرعت بخشيده و بي آلايش خيس ميكند؟شيوه رابطه با وبسايتتجهيزات كاربرديتجربه كاربري توانا(UX)پباده سازي گرافيك قشنگ و مطلوب (UI)متد كدنويسي و رعايت استانداردهابازاريابي و كمپين هاي تبليغاتيپشتيباني و توسعه و گسترش اپ 
 
فرايند پباده سازي نرم افزارگزينش هدف هاگزينش بيزينس جورتوليد وايرفريمكدنويسي و توليد اپپباده سازي و seo رابط كاربريآزمايش اپ و رفع گونه هاينشر نرم افزاربازاريابي 
 ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
اشكال اپ گوشي از نگاه جور كاربرداپ هاي آموزشينرم افزار هاي ارتباطياپ بازياپ خدماتينرم افزار فروشگاهينرم افزار هاي كاربرديكليپ و رسانه 
پلتفرم هاي توليد نرم افزار گوشي فارغ از نياز به كدنويسيابزارهاي آنلاين بر طبق ابر (Cloud) با تجهيزات متفاوت از گزاره توليد رابط كاربري به طور درگ اند دراپ در گونه هاي بدون پول و مبلغي:
AppMakrGameSaladAppy PieApperySwiftic 
تعرفه پباده سازي نرم افزاردرصورتي كه چه تجهيزات و كيفيت يك نرم افزار، مهم ترين مولفه براي انتخاب هزينه پباده سازي آن مي‌باشد البته در مجموع مورد ها پايين در ارزش تمام گرديده موءثر خواهد بود:
تجهيزات مايحتاجپباده سازي اپ صرفا براي يك سيستم ادله ( اندرويد يا اين كه ios)پباده سازي براي هر دو


10 – افزودن امكان Search براي اپليكيشن ، جهت جست و جو در مطالب سايت
11 – افزودن امكان فيلتر بر حسب نام نويسندگان تارنما
12 – افزودن قابليت فيلتر زدن بر حسب تاريخ
13 – افزودن قابليت فيلتر زدن بر حسب نوع بندي هاي مو جود در وب سايت
14 – آموزش فعاليت با كتابخونه Glide
15 – آموزش كار با ويجت TagGroup
16 – يادگرفتن فعاليت با ويجت Material Persian Date and Time Picker (روز‌نگار هجري شمسي به سبك متريال ديزاين)
17 – آموزش فعاليت با ويجت CircleImageView
18 – و… نكات ريز و كاربردي ديگه اي كه تا حالا نگفتمشون 

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
 
اگر هنوز هم تا اينجاي عمل سردرگم و گنگ ميباشيد كه قرار چه چيزي رو توي اين بعدازظهر باهمديگه بسازيم  . من يك خروجي از اپليكيشن تشكيل شده درين بعدازظهر تهيه كردم ، مي تونيد اون رو نگاه نمائيد و سپس بهتر تصميم بگيريد.
 
بازه زماني عصر آموزش : 05 : 35 : 03حجم يادگرفتن : 565 مگابايت 
جهت دريافت فولدر نصب (Apk) اپليكيشن وردپرس ويا دولوپرز يا كليك نماييد ، يا از پايين  برنامه رو تست نماييد


 
Gif اپليكيشن تشكيل‌شده در اين عصر 

و يا مي تونيد تيزرش رو از اين زير نگاه نمائيدچندي قبل راجع به نرم افزار iOS براي وردپرس كلام كردم البته امروز ميخوام به يوزرها اندرويدي اطلاع بدم كه ورژن ي 2.8 اپليكيشن وردپرس براي اندرويد ساخت شد .اين آيتم يكي‌از مواقعي ميباشد كه خويش در حدود 55 مورد رو مشتمل بر ميشه. درين ورژن بخش اعظمي از نواقص و اشتباهات اين اپليكيشن و به اصطلاح باگ هاي آن رفع شده‌است، از لهجه هاي متفاوت پشتيباني به فعاليت اومده و به صورت كلي تلاش آن بسيار بهبود يافته ميباشد.در اينجا بعضا از نكات پر رنگ ي اين نرم افزار آورده شده‌است :
1- دارنده سرعت بسيار بيشتري نسبت به ورژن هاي پيشين ميباشد.2- يوزرها سامسونگ از اين نرم افزار در يك سري پنجره ميتونن به كار گيري نمايند.3- صفحه ها نوتيفيكيشن و نظر ها براي تبلت ها نيز با سايز هاي متعدد پباده سازي شده‌است.
ورژن ي 2.7 در ماه پيشين منتشر شد ولي اين ورژن نسبت به 2.7 خصوصيت هاي بارزي داراست كه مهمترين آن به عبارتي سرعت بسيار بالاي آن ميباشد كه در لودينگ بسيار معلوم ميباشد.آمارها نشان ميدهد كه‌اين ورژن دربين يوزرها اندرويدي بسيار دوست داستني ميباشد .

شركت رايا پارس عرضه كننده انواع اپكيشن در مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۵:۳۹ توسط:alipour موضوع:

نرم افزار تلفن همراه منزلت ارزشمندي

بر گرفته از سايت ماز

از حدود سال 2010 ، در مبحث I.T، بازاري به عنوان نرم افزار تلفن همراه منزلت ارزشمندي رفتار كرد و توانست قيمت آفريني روز آپ تو ديت براي بخش اعظمي از موسسات گسترش دهنده ي اين نرم افزار ها نتايج كند. اين اپليكشن ها با دقت به مزاياي مختص خويش، توانسته همدم نيكي براي همتاي ديرينه خويش، يعني سايت ها باشد. از مزاياي نرم افزار گوشي مي شود به مواقعي همچون پباده سازي گرافيكي منحصر وسايل موبايلي ، در بعدها كوچك گرديده ي تارنما ها ويا نياز نداشتن به وب اشاره كرد. در طي فرايند پباده سازي و ايجاد نرم افزار هاي تلفن همراه، كمپاني پردو همدم شما بوده، و زبده ي خويش، شما‌را در به عاقبت وصال اين مهم امداد ميكند.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
 اشكال نرم افزاراز‌آن‌جا‌كه در بعد از ظهر كنوني گوشي ها نقش كليدي در معاش اشخاص بازي مي كنندو حتي تبديل به يك عضو غيروابسته نشدني هر فردي گرديده اند،لذا نمي اقتدار از فضاي ساخت گرديده براي بهره‌برداري از اين زمان و پباده سازي نرم افزار گوشي غافل ماند.چرا‌كه نرم افزار هاي تلفن همراه به خواسته تسهيل تمامي اموري كه بشر ها به صورت روزانه با آن‌ها مشغول مي‌باشند شتافته اند.


 با اعتنا به بازار رقابتي امروزه ، هر كسب و كاري كه به تاءمل پويايي و آپ ديت بودن باشد ،نياز مند طراحي وب يا اين كه پباده سازي نرم افزار تلفن همراه براي رشته و كسب و فعاليت خويش مي‌باشد تا بتواند در بازار ديجيتال از ديگر رقباي خويش پيشي بگيرد.

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
در بازاريابي اينترنتي اين يك دستور معلوم ميباشد كه هر كسب و كاري در حوزه ه اي پيشگام باشد مي‌تواند از مزيت رقابتي پيشرو بودن دركسب و فعاليت به كارگيري و سهم نيكي از بازار را كسب كند.
البته پيش از پباده سازي نرم افزار تلفن همراه در هر كسب و كاري مستلزم مطالعه صحيح بازار و گزينش مجموعه برنامه نويسي تلفن همراه قابل قبولي مي‌باشد تا پباده سازي و بسط نرم افزار و سيستم قابل انعطاف افزاري آن به نحو احسن صورت بپذيرد.قرائت مقاله‌ها پايين سفارش ميشود:


با دقت به پيشرفت هاي تكنولوژيكي در بعدازظهر ارتباطات، شركتهاي كوچك و وسيع توانسته اند منفعت هاي بخش اعظمي را از قبال اين رخداد كسب نمايند. تكنولوژي هاي كامپيوتري، اينترنتي، موبايلي و كلا وسايل هوشمند، بخش بزرگي از امورات و عمل هاي روزمره ي مارا پردازش مي نمايند. از مشهودترين اين وسايل، گوشي هاي يار ما مي باشند كه با دقت به پيشرفت هاي شگرف، چه در مورد طاقت فرسا افزاري و چه قابل انعطاف افزاري، ترمينولوژي جديدي را از خويش ارائه داده اند. اين تحول به طوري ميباشد كه نمي اقتدار به تلفن هاي همدم مدرن صرفا به ديده يك برقرار كننده ي رابطه صوتي بوسيله اوپراتور هاي گوشي نگاه كرد. اين مورد نقطه اي براي سپرده گذاري موسسات چيره بخش اعظمي شده ميباشد. گوناگوني توليد ها موبايلي، پلت فرم هاي متفاوت، مارك ها و شركت ها متعدد گسترش ي موبايل، منجر گرديده اند تا مجال هاي بخش اعظمي براي رويش و بسط و توليد قيمت آفريني صورت گيرد.

شركت رايا پارس عرضه كننده انواع اپكيشن در مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۹:۰۹ توسط:alipour موضوع:

بسط‌دهنده نرم افزار‌هاي اندرويد

بر گرفته از سايت ماز
به‌تيتر يك بسط‌دهنده نرم افزار‌هاي اندرويد يا اين كه آي وي اس، قطعاً مي دانيد كه توليد نرم افزار فقط نيمي از شيوه ميباشد. نصفه ديگر پيش روي شما نشر برنامه در نرم افزار استور ها و معرفي اپ خويش به يوزرها ميباشد. در كنار ماركت هاي داخلي مانند كافه بازار يا اين كه سيب اپ، تكثير برنامه در گوگل پلي، اپ استور و بقيه ماركت هاي جهاني خواستگاه بيشتري دارااست. چون با تكثير اپ درين ماركت ها، خير‌صرفا نرم افزار به بازار جهاني معرفي مي‌گردد، بلكه بسط‌دهنده مي تواند از روش برنامه خويش كسب درآمد دلاري بسيار ارزشمندي نيز داشته باشد.
پيش‌نياز نشر نرم افزار در گوگل پلي يا اين كه اپ استور توليد حساب دولوپر گوگل پلي يا اين كه اپ استور ميباشد كه متأسفانه به جهت وجود محدوديت‌ها براي يوزرها اهل ايران، قابليت و امكان توليد اين اكانت‌ها براي گسترش‌دهندگان اهل ايران نيست!

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
امّا اين محدوديت‌ها به معناي انتها عمل وجود ندارد! مجموعه تاپ seo با در مشت داشتن حساب هاي بسط‌دهنده گوگل و اپل، قابليت نشر نرم افزار در Google Play و يا اين كه در App Store را در كوتاه‌ترين عصر ممكن و با مطلوب‌ترين هزينه براي شما آماده مي كند. حساب هاي داراي اعتبار گروه تاپ seo به شما اين تضمين را مي دهند كه نرم افزار شما كه نتايج دسترنج شماست از روش حسابي مطمئن منتشر مي‌گردد و در آينده خطر يا اين كه مشكلي آن را تهديد نخواهد كرد (اعتنا داشته باشيد كه به جهت سياست هاي نو گوگل، تكثير نرم افزار هاي تلگرامي به‌هيچ‌تيتر پذيرفته نميشود).
براي جهاني كردن نرم افزار خويش و كسب درآمدي كه لايقش مي‌باشيد همين اكنون استارت به كاركنيد. شمچرا اندرويد ؟ سيستم دليل Android از پشتيباني يكي وسيع ترين شركت ها صنعت اپليكيشن به اسم گوگل سود ميگيرد. اصلي ترين دكان اپليكيشن اندرويد يا اين كه به عبارتي Google Play بيش تر از يك ميليارد استفاده كننده در عالم داراست و در حالتي كه در زمينه ي طريق فعاليت و سيطره جويي اين شركت عظيم پيشينه فرضي داشته باشيد مطمئنا مي‌دانيد كه Google علاوه بر گوشي و تبلت مبادرت به توسعه اندرويد بر روي خودرو، ساعت، عينك، تلويزيون و بقيه ابزارهاي الكترونيكي پر استفاده كرده است و اين خويش آينده برنامه هاي اندرويدي را پر‌نور خيس اكران مي‌دهد و آينده توليد اپليكيشن اندرويد را تضمين مي كند.

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
يوزرها اندرويد ؟ هر انساني با هر مهارت، شغل، و منظور اي مي‌تواند از اندرويد منفعت بگيرد. پزشكان، مهندسان، علم آموزان، معلمان، دلالان، كارگران، ويزيتورها، دانشجوها، رانندگان، نابينايان، اكانت داران، هواشناسان، ورزشكاران، كشاورزان و ... مي‌توانند مبتني بر مراد خويش با منفعت گيري از برنامه اندرويدي امور و معاش خويش را بهتر مدير نمايند. براين اساس ميتوانيد براي هر شغل و خدماتي كه ارائه مي دهيد توليد اپليكيشن اندرويد را جهت ارائه اين سرويس ها در لحاظ بگيريد.
 ا ميتوانيد با كارشناسان مجموعه تاپ بهينه سازي براي اخذ مشورت كردن بدون پول درزمينهٔ تكثير نرم افزار در گوگل پلي همين درحال حاضر رابطه برقرار فرماييد.

شركت رايا پارس عرضه كننده انواع اپكيشن در مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۳۴ توسط:alipour موضوع:

چرا مي بايست از اينترنت نرم افزار به كار گيري كنيم؟

بر گرفته از سايت ماز
چرا مي بايست از اينترنت نرم افزار به كار گيري كنيم؟طبق يك تحقيق انجام شده در سال‌هاي پيشين، گفته مي‌گردد كه كاربراني كه از تلفن همراه گوشي استعمال مي كنند 80 درصد از عصر خويش را صرف به كارگيري از دست‌كم سه جور برنامه ميكنند. اين جور برنامه‌ها ميتوانند مشتمل بر برنامه‌هاي پيام‌رسان، كانال‌هاي اجتماعي و مرورگر وب باشند. در‌اين‌صورت استعمال از ديگر برنامه‌ها به تدريج انجام يافته و عصر كمتري را صرف آن ها مي نمايند. پيشين از اين، بقيه برنامه ها هم تنها ياد موبايل را اشغال كرده و بخشي از رم را به خويش اختصاص خواهند اعطا كرد.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
طلاق از اين قضيه، هزينه‌اي كه براي ايجاد برنامه جداگانه مي بايست پرداخت نماييد در مقايسه با pwa ها به بيش تر از 10 درصد هم ميرسد. كه درصورتي كه از ديتابيس مستقل براي اين برنامه مستعمل باشد هزينه‌ها بيش تر و طولاني تر هم خواهند شد. هم اكنون به لحاظ شما كدام بهتر ميباشد؟ نرم افزار مستقر يا اين كه pwa ها؟
پيشين از اين مسائل بيان شده، يوزرها براي به كار گيري از برنامه‌هاي ساكن مي بايست در مغازه‌ها مبادرت به كاوش كرده، برنامه را روي تلفن همراه خويش نصب نمايند و در رخ ارائه قابليت و امكان‌هاي تازه چشم به راه نشر ورژن نو باشند. برخي هم مي‌باشند كه كلا از قافله عقب بوده و بروزرساني‌ها را پس از چندين ماه انجام مي دهند يا اين كه ابدا اطلاعي از ارائه ورژن تازه ندارند. تمامي اين موردها گاها منجر مي‌گردد تا خيلي‌ها از نه نصب كردن برنامه بر روي موبايل خويش هم بگذرند. پس با همگي اين تفاسير بهتر ميباشد كه از pwa ها به كارگيري كنيم.
كدام خدمت‌هاي پر اسم و رسم از اينترنت نرم افزار به كار گيري ميكنند؟از آنجايي كه فعاليت با اپليكيشن‌هاي پيش رونده بسيار معمولي ميباشد برخي از خدمت‌هاي داراي اسم و رسم و دوستداشتني از آن به كارگيري مي‌نمايند. از اين في مابين يكي‌از ديرين‌ترين خدمت‌ها توييتر ميباشد كه ميتوانيد براي دسترسي به آن با رفتن به نشاني mobile.twitter.com به آن دسترسي داشته باشيد. دسترسي به توييتر از روش اينترنت نرم افزار صحيح مثل خويش برنامه توييتر ميباشد و به تمامي امكاناتي كه براي توييت كردن نياز داريد دسترسي خواهيد داشت.

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
از ساير مورد ها مي شود به برنامه‌هايي مثل اوبر، پينترست، ليفت و … اشاره نمود. براي اينكه به ليست جامعي از pwa ها دسترسي داشته باشيد ميتوانيد به سايت https://appsco.pe/search مراجعه كرده و با تارنما هاي مختلفي آشنا گرديد. آن را روي موبايل خويش اجرا كرده و ملاحظه كنيد كه چه خصوصيت و امكاناتي دارا هستند.
از مثال‌هاي فارسي اين مورد ها ميتوان به سايت‌هايي مثل ديجي متاع، اسنپ و تپسي اشاره نمود كه آژانس‌هاي اينترنتي به دنبال حذف شدن برنامه‌هايشان از اپل استور قابليت و امكان به كارگيري از آن‌ها را در قالب pwa مهيا كردند.
مرورگرهايي كه از pwa پشتيباني مي‌كنندفعلا مرورگرهايي كه از pwa پشتيباني ميكنند مشتمل بر آيتم‌هاي ذيل مي‌باشند:
مرورگر‌هاي دسكتاپ: كروم، فايرفاكس، اپرا، QQ Browser و 360 Browserمرورگر‌هاي دسكتاپ: سافاري، مايكروسافت اجمرورگر‌هاي تلفن همراه: كروم، فايرفاكس، شيائومي، UC Browser، بايدو، او چت، Sogou، مرورگر 360 Browser و Quarkمرورگر‌هاي گوشي: سامسونگ، QQ Browserمرورگر‌هاي گوشي: Cheetahاستدلال اينكه برخي از مورد ها به طور مستقل نقل شده اين ميباشد كه گزينه مشترك نخستين به طور بدون نقص سازش داشته و بي نقص عمل مي‌نمايد البته درباره‌ي دوم با مشكلاتي مواجه مي باشيد كه هنوز تماما برطرف نشده ميباشد.
خصوصيت‌هاي اينترنت نرم افزار pwaانتظار مي‌رود كه در آينده تحول بزرگي در‌اين دسته برنامه‌ها ساخت گرديده و با ساختاري استاندارد از آنان روبه‌رو شويم. در فيض اكثري از برنامه‌ها ديگري احتياجي به ارائه ورژن ساكن و نصب گرديده روي موبايل ندارند. در تحت بعضا خصوصيت‌هايي كه با برنامه ساكن به طور يكسان ميباشد را باز بيني مي كنيم.
درست شده بر طبق معماري پوسته نرم افزاردر‌حالتي كه توجه فرماييد ساختار و ظواهر اين برنامه‌ها صحيح مانند برنامه تلفن همراه ميباشد و چنانچه آيكون برنامه كه به موبايل بيش تر شده‌است را به فردي نشان دهيد تا هنگامي كه روي آن كليك نكرده و در مرورگر آن را گشوده نكند، مي پندارد كه يك برنامه مستقر ميباشد. براي اينكه اين سنت نگهداري شود برنامه‌ها طوري ساخته مي گردند كه از معماري پوسته برخوردارند.
يعني پوسته به طور كش گرديده در مرورگر ذخيره گرديده و اين صرفا داده‌هاي پويا مي‌باشند كه در هر توشه تغيير و تحول مينمايند. دراين‌صورت سرعت اتصال وب متعددي هم براي اجراي آنان و اخذ داده ها نو نياز نخواهد بود تا از نخست همگي چيز بار گذاري شود. هر چيز استاتيك كه تا مدتها تغيير و تحول نمي‌نمايد به طور كش گرديده در دسترس ميباشد.
خدمت وركرهانرم افزار‌هاي ساكن تلفن همراه به جهت اينكه روي ياد نصب گرديده و در صورتي‌كه به طور سريع آپ تو ديت شوند به خير و خوبي پاسخگوي نياز خواهند بود. ولي در طرف مقابل، اينترنت اپليكشن‌ها هنوز از مشكلاتي نظير فقدان قابليت و امكان اجراي كامپايل در كنار تعلق به اتصال وب سختي ميبرند.
خدمت وركرها قصد دارا هستند خصوصيت‌هاي مثبت اين دو تيم از نرم افزار‌ها را با يكديگر تركيب نمايند و در قالب اينترنت نرم افزار‌هاي پيش رونده ارائه دهند. يعني كاري كه وركرها انجام مي دهند به‌اين چهره ميباشد كه فارغ از نياز به اجراي برنامه مرورگر براي دسترسي به pwa برخي مورد ها مثل پوش نوتيفيكيشن و… را در به عبارتي بگراند اجرا كرده و اين ايرادات را از در بين خواهد پيروزي.
چطور اينترنت نرم افزار بسازيم؟براي توليد اين گونه برنامه نياز به كدنويسي به لهجه‌هاي جاوا و… ميباشد. اما براي راحتي فعاليت اين قابليت و امكان در كادر ورك هايي نظير آنگولار مهيا گرديده تا در وقتي كوتاه خيس هم بتوانيد آن را ساخت نمائيد. براين اساس اكنون خدمت مهيا خيلي توسعه يافته‌اي براي اينكه بتوانيد سواي نياز به علم كدنويسي آن را ساخت نماييد نيست.
البته مي‌اقتدار انتظار ان را در آينده‌اي نزديك كه استعمال از اين مدل برنامه‌ها ارتقاء مييابد را انتظار داشت.

شركت رايا پارس عرضه كننده انواع اپكيشن در مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۰:۴۵ توسط:alipour موضوع:

امروزه نرم افزار ها چه نقشي در كسب كلر شما ايفا ميكنند ؟؟

بر گرفته از سايت ماز
امروزه نرم افزار ها چه نقشي در كسب كلر شما ايفا ميكنند ؟؟ عوارض داشت نرم افزار چه است ؟
نرم افزار هاي تلفن همراه تحت عنوان يك كدام از هدف ها اصلي براي بيزينس آنلاين تبديل گرديده و داشتن يك اپليكيشن گوشي براي هر كسب و فعاليت يك امروزه يك دستور ضروري به لحاظ ميرسد. ضمن اينكه نرم افزار هاي گوشي در مقايسه با به كار گيري از مرورگرهاي گوشي طولاني تر گزينه اعتنا يوزرها قرار گرفته اند.
امروزه نقشي كه تلفن همراه ها در معاش مردم ايفا ميكنند بسيار پررنگ ميباشد . از مهم‌ترين نقش هاي  آن نيز مي شود به نقش آن  در تجارت اشاره نمود  كه  نسبتاً مي اقتدار اظهار‌كرد اكثر شغل ها اهميت ويژه ي آن  را در بيزينس هاي خويش متوجه گرديده اند. رابطه در ميان تجارت و تكنولوژي از عصر هايي بسيار قبلي وجود داشته و ادامه دارااست چراكه تكنولوژي همواره منجر گرديده كه رابطه در بين تجارت ها آسوده خيس و سريع خيس از گذشته باشد و اين رابطه غير قابل گسستن ميباشد.
در شرايطي كه شما هنوز مردد ميباشيد كه آيا نرم افزار هاي گوشي داشته باشيد يا اين كه خير؟  با  ارائه اين يكسري برهان  كه چرا كسب و عمل هاي هوشمند و پيروزي آميز در درحال حاضر پرورش ميباشند، تصميمتان را بعداز قرائت اين نوشته ي علمي خواهيد گرفت.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
مطالعات به وضوح نشان مي دهد ك يوزرها موبايل هاي موبايل،اپ هاي نصب گرديده بر روي گوشي را به برنامه هاي روي تارنما  ترجيح مي‌دهند. شما ممكن ميباشد متوجه اين نياز نشويد ،ولي شما  وقتي  متوجه اين نياز مي‌گردد كه مشتريان شما از شما درخواست اپ را دارا هستند.
يك نرم افزار قادر است به طور اتوماتيك داده ها و محتوا را به مشتريان خويش اكران دهد.نرم افزار، به شما اذن مي‌دهد بطور بي واسطه با مشتريان در رابطه باشيد و تقاضاي آن‌ها را آيتم باز نگري قرار دهيد.
 
از ساير مزاياي نرم افزار هاي تجاري مي شود به برقراري قابليت و امكان رابطه دو طرفه استفاده كننده و نرم افزار اشاره نمود و همينطور ردگيري نتيجه ها كردار استفاده كننده با اپليكشن. سر پهناور ديگر در قضيه نرم افزار هاي گوشي اين ميباشد كه آن ها راه و روش فروش را گشوده مي‌نمايند. يك نرم افزار گوشي قادر است موتوري باشد كه از مزاياي كسب و فعاليت سنتي نيز فايده ميبرد، مواقعي از قبيل رضايت طولاني تر مشتري و اگاهي اضافه از توليد ها.
كمپاني تك گستر اين افتخار را داراست تا با دقت به گونه عمل و ذوق و سليقه ي مشتريانش نرم افزار قابل قبولي پباده سازي نمايد و با دقت به هزينه اي كه ميخواهند بكند شايسته ترين كيفيت را در مشت آنان قرار دهد و به آنان ارائه دهد.

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
 
براي مشاهده مثال عمل ها كليك نماييد.
 
براي اخذ مشورت كردن مجاني همين حال با ما تماس حاصل نماييد.

شما ميتوانيد با پباده سازي يك اپليكشن منحصربه‌فرد در حوزه كاري خويش محصول ها و خدماتتان را براي يوزرها به اشتراك نهاده ،به طوريكه مدام اين خدمات در دسترس يوزرها شما باشد.هرچند داشتن تارنما ها براي دارندگان كسب و امور امري ضروري ميباشد البته نمي توانند نياز به تلفن همراه نرم افزار را مالامال نمايند. از مزاياي داشتن يك گوشي نرم افزار خوب نسبت به وبسايت مي شود به كارايي آفلاين نرم افزار ها، دسترسي ريلكس خيس و سريع خيس و همينطور سرعت بالا آن اشاره نمود.
حدود هشتادوپنج درصد از عصر يوزرها گوشي به به كارگيري از نرم افزار ها سپري مي‌شود. قابليت و امكان شخصيت بخشي به نرم افزار هاي گوشي بيش تر ميباشد نسبت به وب سايت و به همين ادله ميباشد كه آنان ميان مخاطبان محبوبيت بيشتري دارا‌هستند و يوزرها تلفن همراه به كار گيري از اپ را بيشتر دوست داشته و ترجيح ميدهند. هم چنين شما مي‌توانيد ز شيوه نرم افزار داده هاي متعددي را راجع‌به مشتريانتان، ذوق وسليقه يشان، خدماتي كه بيش تر نزد آ ها محبوبيت دارااست گردآوري فرمائيد ،  بدين ترتيب هرچه داده هاي بيشتري از مخاطبانتان  جمع آوري فرمائيد فهم بهتري از آن‌ها  به دست آوريد  و بهتر ميتوانيد مخاطبانتان  را براي خريد قانع نماييد و آمال و نيازهاي مشتريان خويش را پيش گويي نماييد. هرچه سطح رئيس ارتباط با مشتري پهناور خيس باشد، محصولاتي كه آن ها را به هيجان مياورند را بهتر خواهيد آشنايي و شما مي‌توانيد پيشرفت را در كارتان شم فرماييد.
و در پايان مي اقتدار ذكر كرد مصرف كنندگان بايستي براي تعيين سرويس ها و توليدات شما در مقايسه با بقيه رقبا دليلي داشته باشند. و يكي مهمترين دلايلي كه شما مي‌توانيد مور تعيين قرار بگيريد مدل وب سايت و نرم افزار شما ميباشد.

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
پس مي اقتدار اظهار‌كرد داشتن نرم افزار يك مزيت پهناور براي كسب و عمل شما به اكانت مي ايد كه نمي اقتدار از آن ديده پوشي كرد و در حالتي‌كه از اين بعدازظهر تكنولوژي عقب بمانيد رقباي شما از شما پيشي خواهند گرفت و شما كسب و كارتان بسط اي نخواهد داشت.
مجموعه تك گستر افتخار دارااست كه با پباده سازي نرم افزار بر روي هر دو پلتفرم اندرويد و ios با مطلوب ترين بها و شايسته ترين كيفيت  يار و همدم شما دوستان باشد

شركت رايا پارس عرضه كننده انواع اپكيشن در مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۱:۵۴ توسط:alipour موضوع:

گسترش كاربرد موبايل هاي هوشمند

بر گرفته از سايت ماز
در ساليان اخير و با توسعه و گسترش كاربرد موبايل هاي هوشمند، شاهد پررنگ شدن نقش اين نوع از اسباب و اثاث در معاش و حتي كسب و عمل اكثر زمان ها اشخاص هستيم. از طرفي، وسعت نرم افزار هاي تلفن همراه و روي فعاليت وارد شدن كمپاني هايي كه به صورت مخصوص، وظيفه پباده سازي اين برنامه هاي تلفن همراه را بر عهده دارا هستند، موجب گرديده كه امروزه، متناسب با نيازهاي گوناگون يوزرها، نرم افزار هاي متفاوتي پباده سازي و ارائه شود. يكي نرم افزار هاي مهم و ما يحتاج اكثر زمان ها عمده فروشان، خرده فروشان و حتي مردم، نرم افزار كمپاني پخش ميباشد.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي


اين نرم افزار، قابليت و امكان پخش و فروش عمده گونه هاي مال و مواد غذايي، بهداشتي و … را آماده ساخته و همگي فرايندهاي مرتبط با فروش و بازاريابي را رئيس ميكند. به كارگيري از اين دسته اپ تلفن همراه، علاوه بر سهولت در دسترسي به كالاها، موجب معرفي هرچه طولاني تر كمپاني متبوع و حتي برندسازي خواهد شد. به همين برهان ميباشد كه اكثر وقت ها شركتهاي پخش در سوي وصال به هدف ها و حتي كاهش برخي مخارج خويش، از اين نرم افزار به كار گيري مي‌نمايند.
كارايي نرم افزار كمپاني پخشپباده سازي و استعمال از نرم افزار هاي كمپاني پخش براي كسب و كارهايي كه به نوعي با فروش فرآورده در كل و جزئي، در رابطه مي‌باشند، بيش تر و كاربردي خيس ميباشد. در بيش تر پباده سازي هاي مرتبط با نرم افزار پخش، قسمتي تحت عنوان جور بندي كالاهاي متفاوت در لحاظ گرفته مي‌گردد كه استفاده كننده مي‌تواند

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي

بوسيله اين بخش، به كالاي متبوع خويش، دسترسي داشته باشد. اما درين نرم افزار نيز همانند بقيه اپ هاي تلفن همراه، نصيب كاوش نيز موجود هست كه قابليت يافتن سريع خيس كالاي مربوطه، موجود هست. درپي و بعداز انجام فرآيندهاي مرتبط با خريد، كالاهاي تعيين گرديده، خريداري و پيشنهاد داده مي گردند. از گزاره نكات ديدني اعتنا درين اپ موبايلي، قابليت و امكان پيگيري و اطلاع از حالت پيشنهاد ميباشد كه توسط آن، مشتري قادر است تا لحظه اخذ كالاهاي خريداري گرديده، موقعيت آن را مشاهده كند.
تجهيزات نرم افزار كمپاني پخشمعمولا در هنگام پباده سازي نرم افزار پخش، مي اقتدار تجهيزات متنوع و گوناگوني را براي نرم افزار خويش در لحاظ گرفت كه‌اين تجهيزات بسته به گونه سعي و استعمال ميتواند در نرم افزار هاي موسسات متفاوت، مختلف باشد. البته مجموعاَ، مهم‌ترين امكاناتي كه در نرم افزار هاي پخش، موجود هست، عبارتند از: قابليت و امكان گزينش و تثبيت فرآورده، مدير بازارياب ها و درصد آن ها، قابليت و امكان نام نويسي مشتري و تثبيت كد معرف، كاوش، قابليت و امكان مقايسه كالاهاي گوناگون، تثبيت جنس از برندهاي متعدد، تثبيت توصيه، امكان امتياز دهي، ارائه ايده ها و پينهادات، قابليت و امكان رابطه با پشتيباني، قابليت و امكان ارسال نوتيفيكيشن براي اطلاع مشتريان از تخفيفات و يا اين كه فستيوال هاي فصلي و… .
بزرگترين قابليت و امكان هاي اپ هاي كمپاني پخشاكران محصولنصيب مهم نرم افزار كمپاني پخش، ليست كالاها ميباشد كه استفاده كننده قادر است از نوع بندي هاي مو جود در‌اين ليست، كالاي خويش را گزينش نمايد. براي مثال با تعيين يك مال مانند رب گوجه خارجي و كليك بر روي آن، پايين گونه هاي اين متاع گشوده ميشود و اشكال برندهاي جانور به ياور تصوير آن نمايان خواهد شد.  
اكران خصوصيات محصولبعد از تعيين كالاي متبوع، همگي خصوصيات و داده ها مرتبط با محصول براي استفاده كننده، نشان داده ميشود و مشتري قادر است علاوه بر تصوير فرآورده، از داده ها مهمي مانند مورخ ايجاد و مورخ انقضاء و يا اين كه عصر ارسال و تحويل كالا تعيين گرديده، آگاه گردد.
تثبيت پيشنهادبعد از اينكه استفاده كننده از خصوصيات كالاي خويش، داده ها كافي را كسب كرد قادر است آن را به ليست علاقمندي هاي خويش، بيفزايد. بعداز اضافه كردن يك يا اين كه يك سري متاع بدين بخش، نوبت به تثبيت پيشنهاد و گزينش شيوه پرداخت ميرسد. در‌اين مرحله با اعتنا به ضوابط موسسات پخش گوناگون، مي‌توانيد از امكان پرداخت اقساطي يا اين كه انتقاد، به كارگيري و فاكتور خريد خويش را اخذ نمائيد. اين فاكتور، دارنده شماره اي ميباشد كه قابليت پيگيري پيشنهاد از روش آن ممكن ميگردد.
پيگيري پيشنهاداستفاده كننده ميتواند با به كارگيري از شماره فاكتور خريد خويش و تعيين مورد پيگيري، از شرايط سفارشات خويش مانند مورخ خريد و ارسال و همينطور شيوه تحويل و يا اين كه انقضاي آن باخبر شود.  
پنل رئيسمديران موسسه ها پخش با به كار گيري از پنل رئيس، قابليت اضافه كردن نوع بندي هاي نو به ليست كالاها را خواهند داشت و همينطور مي‌توانند عمليات پيگيري و ارسال سفارشات مشتريان را مدير نمايند.
چنانچه شما هم نياز مند ايجاد يك نرم افزار كمپاني پخش مي‌باشيد همين شرايط كنوني فرم پيشنهاد ايجاد نرم افزار را لبريز نماييد تا همياران ما در او‌لين مجال با شما تماس بگيرند يا اين كه با شماره هاي تماس كمپاني اپ ساز در رابطه باشيد.

شركت رايا پارس عرضه كننده انواع اپكيشن در مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۴:۰۲ توسط:alipour موضوع: