مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

خصوصيت‌هاي گوگل پلاس

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
مقداري تا قبل از اين هم گوگل تصميم گرفت كه دوست داستني‌ترين خصوصيت‌هاي گوگل پلاس را از آن جداگانه نمايد، خصوصيت‌هايي مثل Photos و Hangouts. طبق گفته نائب رئيس ارشد بخش استريم‌ها، عكس‌ها و به اشتراك گذاري‌هاي گوگل يعني بردلي هوروويتز، قرار ميباشد آنچه از گوگل پلاس باقي مي ماند طوري تغيير تحول نمايد كه براي اكثريت يوزرها رضايت بخش باشد. گوگل پلاس با غرض قابل قبولي فعال سازي شد اما انگيزه مشخصي براي يوزرها خودش نداشت؛ هر تعدادي، امروز گوگل پيرو اين ميباشد كه براي اين كانال اجتماعي يك انگيزه خوب پيدا نمايد.
شايد گوگل پلاس هنوز انگيزه مشخصي براي كاربرانش نداشته باشد، اما انگيزه گوگل از فعال‌سازي اين كانال اجتماعي تماما مشخص و معلوم و دور از شوخي بود. با هر مرجع دانايي از درون گوگل و هر آناليز‌گري كه در اين زمينه سخن فرمائيد همه در اين زمينه با هم موافق ميباشند كه گوگل سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ به شدت از فيسبوك مي ترسيد؛ گوگل ميترسيد كه فيسبوك يوزرها، كارمندان و تبليغ كنندگانش را به سمت خودش جذب نمايد. به همين خيال و خاطر گوگل تلاش كرد با گوگل پلاس بازدارنده چهره دادن اين رخداد بشود البته سود مثل اين بود كه يك نوپا بخواهد با يك غول بي شاخ و دم نبرد نمايد.
گوگل، پلاس را استارت كرد اما تصور روشني از اين نداشت كه چطور مي خواهد پلاس را از فيسبوك متمايز نمايد. گوگل تامل كرد كه با اعتباري كه از پيشين براي خودش آماده كرده قادر است يوزرها را به سمت گوگل پلاس بكشاند البته بدين تامل نكرد كه فيسبوك هم معتبرترين كانال اجتماعي دنياست، به همين خيال زماني رويت كرد با اعتبارش به جايي نمي رسد تلاش كرد مردم را بدون چاره به استعمال از گوگل پلاس نمايد.


برچسب: انتشار اپليكيشن در گوگل پلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۴:۳۴ توسط:alipour موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :