مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

تلفن هاي هوشمند


Zapya در اوايل سال 2011 بوسيله استيو ، وانگ شيائو دونگ و شانپين چانگ كه تمامي آنان سالها در دره سيليكون عمل كرده بودند ، تأسيس شد. محل كار مركزي آن در آمريكا ايالات متحده با يك مجموعه توسعه و گسترش در چين واقع شده‌است.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي

اين برنامه در صدر به بازار چين معرفي شده‌است ، چون يوزرها در كشورهايي كه دسترسي به وب محدود دارا هستند را حاذق مي سازد تا پوشه ها را فارغ از اتصال سيمي (كابل) و سواي وب و با موبايل به طور بي سيم به اشتراك بگذارند.
چين در حدود 750 ميليون استفاده كننده تلفن هاي هوشمند داراست و پيش گويي مي‌گردد تا سال 2023 به بيشتراز 850 ميليون نفر رسد. در سراسر عالم پيش گويي مي‌شود تا سال 2021 تعداد يوزرها تلفن هاي هوشمند به 3.8 ميليارد دلار رسد كه چين ، هند و آمريكا از اين لحاظ پيشرو مي‌باشند.
Zapya حالا با پشتيباني از 20 گويش از پاراگراف انگليسي ، چيني ، هندي ، اسپانيايي ، عربي ، تايلندي ، برمه ، اندونزيايي ، ايتاليايي ، ويتنامي ، روسي ، فارسي ، تاميل ، مالايايي ، تلگ ، مالايي ، تركي ، كره اي و پرتغالي در سراسر دنيا به يوزرها سرويس مي‌كند.استيو گفته كه اكثري از رقبا بعداز زپيا وارد بازار شدند و تعداد پاره اي از انها هنوز فعال مي‌باشند و ساير برنامه ها ديگر گسترش داده نمي شوند .مهندسي توانا زپيا به اين مجموعه ياري نموده است كه در كنار هم بماند.
او اذعان كرد: “از دربين بقيه رقبا ، ما اشخاصي هستيم كه بيشترين پشتيباني را براي سيستم برهان هاي متفاوت دارا‌هستند.” “ما حتي از ويندوز فون و سامسون تيزن پشتيباني ميكنيم.”استيو اعتقاد دارد ابزاري مانند Zapya ميتوانند تلفن هاي هوشمند را به نقش پيشينيان دوار خويش نزديك نمايند – يك ابزار براي ارتباطات فردي.
علاوه بر به اشتراك گذاري فولدر ها با يكسري نفر ، خصوصيت پيام رسان فوري به يوزرها قابليت و امكان ميدهد تا با يكديگر به طور آفلاين گپ بزنند. خصوصيت دوربين از راه و روش بدور يك گام جلوتر مي رود و به شما قابليت و امكان ميدهد نماي دوربين يك دوست خويش را در دستگاه خويش آينه فرمائيد.


برچسب: ثبت اپليكيشن در گوگل پلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۰:۲۲ توسط:alipour موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :