مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

رفع غلط رمزگذاري ناموفق در آندرويد Devices

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
چه طور به رفع غلط رمزگذاري ناموفق در آندرويد Devices?كار كشته به به كارگيري از تلفن آندرويد خويش را با دقت به كد گذاري error? ناموفق 
خب، رمزگذاري اشتباه ناموفق يك نقص‌ دورازشوخي ميباشد و نبايد سرسري گرفته شود. رمزگذاري روي برگه اكران ناموفق اشتباه آندرويد بازدارنده صاحبان تلفن همراه هاي هوشمند آندرويد از با به كارگيري از تلفن هاي خويش و دسترسي به داده هاي ذخيره گرديده بر روي آن. اين يك خطاي تعجب آور و غريب ميباشد و به طور تصادفي صورت ميدهد. شما متوجه خواهيد شد كه در حالي كه شما با به كار گيري از تلفن شما به صورت معمول، آن را به صورت ناگهاني متوقف مي‌شود. زماني كه شما آن را پر‌نور مجدد، يك پيغام اشتباه ناموفق رمزگذاري اكران بر روي كاغذ اكران. اين پيام ظواهر مي‌گردد، در مجموع، به برگه اكران اصلي با صرفا يك مورد، يعني "تهيه دوباره تلفن".
اين پيام اشتباه كل به شرح پايين ميباشد:
"رمزگذاري توقيف شد و نمي قدرت به انتها. تحت عنوان يك فيض، داده بر روي تلفن همراه شما ميباشد كه ديگر در دسترس ميباشد.
براي ادامه به كارگيري از تلفن خويش را، شما بايستي يك تهيه دوباره سوله را انجام دهد. وقتي كه به شما در تهيه و تنظيم تلفن همراه خويش را بعداز تهيه و تنظيم دوباره، به شما يك زمان براي بازگرداندن هر سيرتكامل داده ها را كه در اكانت Google خويش "حامي گرفته گرديده بود.
خوانده گرديده به آينده به جستن كه چرا رمزگذاري اشتباه ناموفق آندرويد چهره مي‌دهد و خط مش هايي براي خلاص شدن از آن.
1 نصيب 1: چرا رمزگذاري ناموفق happens? اشتباه

رمزگذاري آندرويد نادرست ناموفق مي‌توانيد با اعتنا به مسائل متفاوت در دستگاه شما يا اين كه اپليكيشن خويش را نشان ميدهد تا البته ما ميتوانيم يك استدلال واحد مشخص و معلوم نمي نمايد. بخش اعظمي از يوزرها آندرويد از نگاه كه رمزگذاري نادرست ناموفق واقعه مي افتد وقتي كه تلفن همراه خويش قدرتمند به تشخيص خاطر داخلي آن ميباشد. حاد و مسدود كش نيز يكي‌از عارضه ها اصلي براي رمزگذاري آندرويد نادرست ناموفق ميباشد. چنين خطايي مي‌توانيد وضعيت رمزگذاري تلفن، به‌اين مفهوم كه رمزگذاري غلط ناموفق نيروهاي دستگاه خويش را به راز در آوردن به صورت معمول و در سود، سبب انسداد در به كارگيري از آن را اخذ نمائيد. حتي وقتي كه شما تلفن همراه خويش را چنددفعه فعال سازي دوباره، پيام ناموفق رمزگذاري نشان ميدهد تا در هر دوره.
رمزگذاري روي ورقه اكران اشتباه ناموفق بسيار ترسناك تحت عنوان آن را با فقط يك مورد برگ ميباشد، يعني، "تهيه و تنظيم دوباره تلفن" ميباشد كه در چهره تعيين خواهد تزكيه و حذف تمام اطلاعات و محتواي ذخيره گرديده در تلفن. بخش اعظمي از يوزرها در غايت با به كار گيري از اين مورد و آن گاه به طور دستي فرمت سيستم خويش، جريان هاي اشاره گر ROM تازه تعيين نمايند. با اين هم اكنون، اين ميباشد سهل و آسان خيس از يوزرها انجام مي‌گردد و زير تاثير قرار مدام در مواظب براي راهنما و توضيح ظريف براي غلبه بر رمزگذاري غلط ناموفق آندرويد.
در دو بخش ذيل، ما درباره ي چگونگي جنگ با رمزگذاري نادرست ناموفق در قابل اطمينان ترين راه و روش.
نصيب 2: چه طور به رفع اشتباه رمزگذاري ناموفق reset? سولهغلط رمزگذاري آندرويد بسيار رايج اين روز ميباشد و در سود، مهم ميباشد براي ما براي يادگيري خط مش هاي آن را برطرف. وقتي كه پيام ناموفق رمزگذاري بر روي كاغذ اكران تلفن همراه خويش به لحاظ ميرسد، صرفا آيتم شما فورا پيشين از شما اين ميباشد كه به كارگاه تهيه و تنظيم دوباره تلفن خويش را با ضربه زدن بر روي "تهيه و تنظيم دوباره تلفن". در شرايطي كه شما گزينش مي‌كنيد به جلو برويد با اين شيوه، فراهم به تلف كردن تمام داده ها شما. اما، داده هاي حمايت كننده را مي قدرت بازيافت هر عصر كه شما ميخواهيد بعداز تهيه و تنظيم دوباره بدون نقص ميباشد، ولي، داده ميباشد كه بر روي ابر يا اين كه اكانت Google شما حمايت نمي كردن مدام حذف خواهد شد. با اين حالا براي تنظيم ورژن پشتوانه سفارش تمام داده ها خويش را با استعمال از يك اپليكيشن فرد ثالث قابل اعتماد مانند dr.fone - پشتوانه گيري و بازيابي (آندرويد) .


برچسب: انتشار اپليكيشن در گوگل پلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۶:۵۲ توسط:alipour موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :