مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

ري اكت نيتيو چه مزيت هايي دارااست؟


ري اكت نيتيو چه مزيت هايي دارد؟كادر ورك ري اكت نيتيو اكنون هر دو سيستم استدلال iOS و اندرويد را پشتيباني ميكند و قابليت و امكان توسعه و گسترش در سيستم عامل هاي آينده را داراست. بدين ترتيب دست به كار گيري كننده انتشار اپليكيشن در گوگل پلي   را باز مي‌گذارد و استعمال كننده نيازي به گزينش في مابين سيستم دست اندركاران ندارد. همينطور به دليل اين كه ري اكت نيتيو براي سيستم عامل هاي متفاوت از كدهاي يكسان به كارگيري مي‌نمايد، توسعه دهندگان نيازي به استفاده از يك‌سري گويش برنامه نويسي ندارند. تنها تسلط به زبان برنامه نويسي جاوا اسكريپت براي به كارگيري از ري اكت نيتيو كافي ميباشد. به عبارتي ديگر ري اكت نيتيو قوانيني را فراهم مي‌كند تا بوسيله­ي جاوا اسكريپت و كامپوننت هاي رابط محلي (UI)، Design pattern و API، اپليكيشن هاي موبايل توسعه يابند. علاوه بر اين، ري اكت نيتيو داراي كتابخانه هاي inline styling و Flexnbox CSS است كه از اپ استور ها پشتيباني به كار مي‌آورند و غلط ها را تشخيص مي‌دهند.
تثبيت اپليكيشن در گوگل پليدو سيستم استدلال اندرويد و iOS را پشتيباني مي‌كندبه جهت اين كه ري اكت نيتيو با پلاگين ها سازگار ميباشد براي انجام شغل هاي ويژه به WebView نياز ندارد و موجب بالا رفتن سرعت لودينگ يا اين كه بارگزاري و مصرف با صرفه­ي ياد مي‌شود مثلاً وقتي كه Google Maps را وارد اپ خويش ميكنيد، با وصل كردن پلاگين به يك ماژول نيتيو مي اقتدار كارهايي نظير زوم كردن را بسيار سريع و با مصرف بهينه­ي ياد انجام بخشيد. همينطور اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه موبايل هاي ديرين نيز بتوانند از اپ هاي نو به كار گيري كنند.عدم نياز به ويرايش با به كارگيري از كامپوننت هاي ري اكت نيتيوبه جهت اين كه كامپوننت هاي نيتيو و ساختار بلاك هاي ري اكت نيتيو مجدداً ميتوانند آيتم به كارگيري قرار بگيرند و به Native كامپايل شوند، كامپوننت هاي گزينه به كار گيري در اندرويد و iOS در React نيز وجود دارند و موجب احساس قدرت و ثبات در توسعه دهندگان ميشوند. همينطور كامپوننت هاي مو جود در ري اكت نيتيو قوانيني را مهيا مي نمايند كه اپ هاي سريع تري ايجاد شوند كه سعي اپ هاي نيتيو را نيز دارا هستند.
كامپوننت هاي ري اكت نيتيودر شرايطي كه كامپوننت هاي ري اكت نيتيو با كد اپليكيشن ادغام شوند يا اين كه در حالتي‌كه كه اپليكيشن هاي هيبريدي با cordova و Ionic ساخته شوند مي قدرت تنها كد cordova را با يك پلاگين مجدداً ويرايش و به كار گرفت. عدم نياز به دستكاري موجب تقويت اپليكيشن مي گردد و يك خصوصيت مهم در بيزنس به اكانت مي‌آيد.


برچسب: انتشار اپليكيشن در گوگل پلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۱:۵۸ توسط:alipour موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :