مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

تكنولوژي هاي توسعه و گسترش برنامه اندرويد

تكنولوژي هاي توسعه و گسترش برنامه اندرويد همينطور برنامه نويسي اندرويد را مي اقتدار به وسيله تكنولوژي هاي Cross Platform مانند flutter و React native توسعه و گسترش اعطا كرد كه به جهت Native نبودن اين گويش ها، محدوديت هاي بخش اعظمي در پباده سازي اپ اندرويد و ابعاد در تلاش آن به وجود ميايد. كمپاني گوگل بر ايجاد اپ اندرويد به طور Native تاكيد متعددي داراست؛ به همين ادله، مجموعه ما بدين راه پايبند بوده و همگي نرم افزار هاي تشكيل شده در كمپاني ما با گويش هاي Native نوشته و گسترش داده ميگردند. اصطلاح Open source در برنامه نويسي اندرويد همانگونه كه گفته شد اندرويد يك سيستم استدلال متن گشوده هست.
اين اصطلاح به اين معناست كه برنامه نويس ها اندرويد در سراسر عالم به كدهاي آن دسترسي داشته و مي‌توانند آن ها را تغيير‌و تحول دهند. اين خصوصيت از يك طرف سبب ساز سئو و پيشرفت در برنامه نويسي اندرويد گرديده و از طرف ديگر حفاظت امنيتي آن را كاهش داده ميباشد. رابط كاربري در پباده سازي اپ اندرويد دنياي ديجيتال، دنياي گسترده اي از تجهيزات است كه همگي فن هاي ديگر را هم در خويش جاي ميدهد. گواه اين مورد تلفيق هنر گرافيك با برنامه نويسي اندرويد و iOS و به وجود داخل شدن تخصصي در بين فن اي به اسم UI يا اين كه پباده سازي كاربري نرم افزار و اينترنت ميباشد. در دنياي امروز، اپليكيشن و نرم افزار هايي چيره ميشوند كه از ديد بصري استفاده كننده را جذب كرده و آن گاه با همت بالا و راحت آن ها را به مشتري دايم خويش تبديل نمايند. در همين راستا رابط كاربري اندرويد به جهت پباده سازي كاربردي (User Friendly) توانسته ميباشد دقت و اعتماد مخاطبان خويش را جذب نمايد. از پر كاربرد ترين و ماهر ترين برنامه هاي پباده سازي رابط كاربري مي شود به اپليكيشن Sketch ,Adobe Xd يا اين كه Figma اشاره نمود كه پباده سازي هاي انجام يافته در كمپاني ما با نو ترين ورژن Xd انجام مي‌شود. امروزه سيستم ادله اندرويد در بخش اعظمي از ماركت هاي ديجيتال محبيوبيت فراواني كسب نموده است و در‌اين دستور عامل ها بخش اعظمي اثرگذار مي‌باشند كه ما درين نوشته‌ي‌علمي كارايي نموديم تني چند از آن ها را توضيح دهيم. دنياي تكنولوژي هر روز در اكنون پيشرفت ميباشد و تخت گاز خصوصيت هاي خويش را ارتقاء ميدهد به همين عامل شناخت با پروسه تكامل اين سيستم هاي هوشمند مي توانتد امداد به عشق منداني باشد كه مي‌خواهند به حرفه برنامه نويسي اندرويد يا اين كه iOS وارد شوند. )


برچسب: ثبت اپليكيشن در گوگل پلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۳:۰۱ توسط:alipour موضوع:

تكثير برنامه اندرويد


تمام نكاتي كه قبلي از تكثير برنامه اندرويد خويش در مغازه هاي اندرويد، مي بايست به آنان اعتنا كنيمهمان گونه كه ميدانيد، دكان هاي اندرويد، برنامه هاي اندرويدي كه از بسط دهندگان اخذ مي‌نمايند را بازنگري كرده و در صورتيكه مشكلي در آن بيابند، آن را منتشر نمي‌كنند و از بسط دهنده درخواست مي نمايند كه‌اين اشتباهات را برطرف نمايد. درين مبحث، عبد قصد دارم كه تمام نكات مهم مرتبط با يك برنامه اندرويد را شرح بدهم تا گسترش دهندگان، قبلي از دادن برنامه اندرويد خويش به مغازه هاي اندرويد، يك توشه اين موردها را مرور نمايند، چون سرگرم شدن با كدنويسي برنامه اندرويد، ممكن ميباشد سبب شود كه برخي از نكات را فراموش كنيم.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
عبد نكاتي را ذكر خواهم كرد، اگر موردي نيز به ذهنيت شما رسيد، خشنود مي شوم يادآوري بدهيد تا آن را نيز به‌اين مبحث بيش تر نمايم. به هر حالا، قصد داريم كه‌اين مبحث، يك مبحث جامع دربرگيرنده كليه نكات مهم باشد. بدين ترتيب آن را به مرور دوران كامل شدن خوا هيم كرد.
نكات را در دو مدل ((نكات ضروري)) و ((نكات از روي اراده)) شرح خوا هيم داديم و مواقعي كه در جور ((نكات از روي اختيار)) قرار مي‌گيرند، بستگي به خويش شما داراست كه دوست داشته باشيد آن ها را در برنامه اندرويد خويش به فعاليت ببريد يا اين كه نه.
نكات ضروري :داشتن اسم package منحصر به فرد بفرد :همه برنامه هاي اندرويد، با اسم package خويش شناسايي ميگردند و براين اساس بايستي اسم package آن ها منحصربه‌فرد بفرد باشد، به اين ترتيب چنانچه شما پوشه apk برنامه اندرويد را به يك دكان اندرويد بدهيد، آنان در به عبارتي لحظه، اسم package آن را از فولدر apk به دست مياورند و محاسبه مي‌كنند كه آيا تا قبل از اين طرحي با اين اسم package منتشر شده‌است يا اين كه خير. در شرايطي‌كه منتشر گرديده باشد، به شما ياداوري مي‌دهند و بدين ترتيب شما مي بايست اسم package جديدي براي برنامه اندرويد خويش گزينش فرمائيد (براي تغيير تحول اسم package ، كليد شماره 225 را مشاهده كنيد).
توجه فرمائيد كه‌اين نكته براي برنامه اندرويدي ميباشد كه قصد داريد او‌لين ورژن آن را منتشر فرمائيد، زيرا در دكان هاي اندرويد، بخش جدا اي براي اخذ ورژن نو برنامه هاي اندرويد از قبلي منتشر گرديده به وسيله شما موجود است و واضح ميباشد كه نبايد اسم package آنان تغيير‌و تحول داده شود.


برچسب: ثبت اپليكيشن در گوگل پلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۵:۴۷ توسط:alipour موضوع:

برنامه‌هاي اندرويدي زيادي در گوگل پلي استور


درحال حاضر نرم افزار‌ها يا اين كه برنامه‌هاي اندرويدي زيادي در گوگل پلي استور (Google Play Store) وجود دارا‌هستند كه توانا به دانلود و نصب آنها مي باشيد. در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم كه به معرفي 10 مثال را كارآمد و كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي كنوني جانور بپردازيم. با گوشي ياري يار و همدم باشيد.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
پيشگفتار‌اي درباره با كاربردي ترين برنامه هاي اندرويديسيستم دليل اندرويد پيشرفت چشمگيري داشته و نرم افزار‌هايي كه براي آن بسط داده گرديده و مي گردند به مراتب زياد ميباشند. حال از محرمانه به گوگل پلي استور يا اين كه بازار بزنيد، متوجه سير عظيم و متنوع نرم افزار‌هايي كه براي اندرويد ارائه گرديده‌اند مي شويد. البته در ميان تمام برنامه هاي اندرويدي مو جود يك نوع از اين برنامه‌ها نسبت به بقيه جور بندي‌ها محبوبيت بيشتري دارا‌هستند. اين مدل مرتبط با برنامه‌هايي مي گردد كه عملكردي كاربردي دارا هستند و اصطلاحا به آنها Utility Apps گفته مي شود.
برنامه هاي كاربردي يا اين كه به عبارتي Utility Apps نرم افزار‌هايي ميباشند كه با نصب در دستگاه‌هاي اندرويدي قابليت و امكان‌هاي خاصي را به آن بيشتر مي كنند. عموما امكان‌ها و خصوصيت‌ها يا اين كه خدمت‌هايي كه به وسيله اين جور از نرم افزار‌ها ارائه مي گردد بسيار كارآمد بوده و بخشي از نيازهاي استفاده كننده را برطرف مي‌نمايند. اما بايستي اشاره كنيم كه تنوع برنامه هاي اندرويدي كاربردي يا اين كه به عبارتي Utility Apps هم به مراتب زياد ميباشد. درحال حاضر سوال اصلي اينجاست كه كداميك از اين نرم افزار‌ها مي توانند كارآمدترين يا اين كه كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي جانور باشند؟
ما بعداز بازنگري‌هاي طولاني با 10 مثال از كارآمدترين و كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي آشنا شديم و قصد داريم كه‌اين نرم افزار‌ها را به شما دوستان معرفي كنيم. بدين ترتيب درين نوشته‌ي علمي به معرفي 10 مثال از كاربردي ترين برنامه هاي اندرويدي جانور كنوني ميپردازيم. اگر درباره با هر مورد از برنامه هاي اندرويدي معرفي گرديده نياز به توضيحات بيشتري داشتيد، مي توانيد از روش شماره‌هاي مو جود با كارشناسان واحد پشتيباني گوشي امداد تماس نتايج فرمائيد و از آنها پند ظريف‌تري بخواهيد. با گوشي امداد ياور باشيد.


برچسب: ثبت اپليكيشن در گوگل پلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۱:۲۷ توسط:alipour موضوع:

نرم افزار Waze


سفرهاي جاده اي اكثر اوقات ارزان و سازگار با اطراف زيست مي‌باشند و تجربه هاي خاطره انگيزتر نسبت به سفرهاي هوايي توليد مينمايند. بعضي وقت ها براي يك هجرت طولاني بازه، ياور با خانواده و فاميل يا اين كه با گروهي از عزيزان خويش قصد به مسافرت جاده اي ميگيريد؛

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي

تا بتوانيد از جاده هاي خوشگل عبور نماييد و از مناظر و طبيعت زيباي حريم آن لذت ببريد. قبلي از مسافرت به يه خرده تحقيق و طرح ريزي نياز داريد. در رابطه اينكه سفرتان قرار ميباشد چه مقطع دوران ارتفاع بكشد؛ از چه مسيرها و جاده هايي ميخواهيد عبور نماييد؛ آيا آن مسيرها و جاده ها امن ميباشند؛ و يا اين كه خيلي سؤالات ديگر كه ذهنيت شما را به خويش درگير مي نمايد. درهرصورت بهتر ميباشد با آمادگي لازم مهاجرت فرمائيد، در غير اين رخ سفرهاي جاده اي مي‌تواند خسته كننده و مخاطره آميز باشند.
خوشبختانه ديگر لازم وجود ندارد براي انجام تمامي اين ها وقت و انرژي متعددي صرف كنيم. به مدد رشتهّاوري امروزي، سفرهاي جاده اي آسوده و شادي بخش شده‌است؛ نرم افزار هاي مهاجرت به همين علت به وجود آمده اند و سرويس ها خير و خوبي را ارائه ميدهند؛ چون با به كارگيري از نرم افزار هاي مهاجرت كه بر روي تلفن همراه نصب مي گردند، امور سريع خيس و سهل خيس فيس ميگيرد. در پي با اينجانب يار باشيد تا شما‌را با شايسته ترين نرم افزار هاي سفرهاي جاده اي پباده سازي آشنا كنم:
نرم افزار Wazeدر نرم افزار Waze ترافيك جاده ها و مسيرهاي يك شهر به طور لحظه اي گزارش مي گردد. اين نرم افزار در شهرهاي پرجمعيت و نا مرتب با ترافيك بالا، كاربرد بخش اعظمي داراست. كسي كه با داشتن اين نرم افزار ميتواند مسيرهاي خلوت و نادر ترافيك را پيدا نمايد و روزگار هجرت باطن شهري خويش را به دست كم برساند. اين نرم افزار مخصوصاً براي راننده ها قادر است از اهميت بسيار بالايي برخوردار باشد آنان با داشتن اين برنامه بر روي تلفن همراه خويش مي‌توانند به طور لحظه اي از ترافيك جاده ها و مسيرهايي كه دائماً در حين روز از آنان تردد مي نمايند با خبر شوند.
مسافران مي‌توانند اين نرم افزار را در تلفن همراه خويش نصب نمايند. با اجراي برنامه، اسم مقصد موردنظر خويش را باطن آن يادداشت نمايند بعد برنامه شايسته ترين و كوتاه ترين و معدود ترافيك ترين مسير را به آن‌ها نشان خواهد اعطا كرد. اين نرم افزار سخنگوست و در زمان مسير تكان، مسافر يا اين كه راننده براي گزينش مسير ارشادوراهنمايي مي‌كند.


برچسب: ثبت اپليكيشن در گوگل پلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۲:۳۹ توسط:alipour موضوع: