مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

گسترش كاربرد موبايل هاي هوشمند

بر گرفته از سايت ماز
در ساليان اخير و با توسعه و گسترش كاربرد موبايل هاي هوشمند، شاهد پررنگ شدن نقش اين نوع از اسباب و اثاث در معاش و حتي كسب و عمل اكثر زمان ها اشخاص هستيم. از طرفي، وسعت نرم افزار هاي تلفن همراه و روي فعاليت وارد شدن كمپاني هايي كه به صورت مخصوص، وظيفه پباده سازي اين برنامه هاي تلفن همراه را بر عهده دارا هستند، موجب گرديده كه امروزه، متناسب با نيازهاي گوناگون يوزرها، نرم افزار هاي متفاوتي پباده سازي و ارائه شود. يكي نرم افزار هاي مهم و ما يحتاج اكثر زمان ها عمده فروشان، خرده فروشان و حتي مردم، نرم افزار كمپاني پخش ميباشد.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي


اين نرم افزار، قابليت و امكان پخش و فروش عمده گونه هاي مال و مواد غذايي، بهداشتي و … را آماده ساخته و همگي فرايندهاي مرتبط با فروش و بازاريابي را رئيس ميكند. به كارگيري از اين دسته اپ تلفن همراه، علاوه بر سهولت در دسترسي به كالاها، موجب معرفي هرچه طولاني تر كمپاني متبوع و حتي برندسازي خواهد شد. به همين برهان ميباشد كه اكثر وقت ها شركتهاي پخش در سوي وصال به هدف ها و حتي كاهش برخي مخارج خويش، از اين نرم افزار به كار گيري مي‌نمايند.
كارايي نرم افزار كمپاني پخشپباده سازي و استعمال از نرم افزار هاي كمپاني پخش براي كسب و كارهايي كه به نوعي با فروش فرآورده در كل و جزئي، در رابطه مي‌باشند، بيش تر و كاربردي خيس ميباشد. در بيش تر پباده سازي هاي مرتبط با نرم افزار پخش، قسمتي تحت عنوان جور بندي كالاهاي متفاوت در لحاظ گرفته مي‌گردد كه استفاده كننده مي‌تواند

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي

بوسيله اين بخش، به كالاي متبوع خويش، دسترسي داشته باشد. اما درين نرم افزار نيز همانند بقيه اپ هاي تلفن همراه، نصيب كاوش نيز موجود هست كه قابليت يافتن سريع خيس كالاي مربوطه، موجود هست. درپي و بعداز انجام فرآيندهاي مرتبط با خريد، كالاهاي تعيين گرديده، خريداري و پيشنهاد داده مي گردند. از گزاره نكات ديدني اعتنا درين اپ موبايلي، قابليت و امكان پيگيري و اطلاع از حالت پيشنهاد ميباشد كه توسط آن، مشتري قادر است تا لحظه اخذ كالاهاي خريداري گرديده، موقعيت آن را مشاهده كند.
تجهيزات نرم افزار كمپاني پخشمعمولا در هنگام پباده سازي نرم افزار پخش، مي اقتدار تجهيزات متنوع و گوناگوني را براي نرم افزار خويش در لحاظ گرفت كه‌اين تجهيزات بسته به گونه سعي و استعمال ميتواند در نرم افزار هاي موسسات متفاوت، مختلف باشد. البته مجموعاَ، مهم‌ترين امكاناتي كه در نرم افزار هاي پخش، موجود هست، عبارتند از: قابليت و امكان گزينش و تثبيت فرآورده، مدير بازارياب ها و درصد آن ها، قابليت و امكان نام نويسي مشتري و تثبيت كد معرف، كاوش، قابليت و امكان مقايسه كالاهاي گوناگون، تثبيت جنس از برندهاي متعدد، تثبيت توصيه، امكان امتياز دهي، ارائه ايده ها و پينهادات، قابليت و امكان رابطه با پشتيباني، قابليت و امكان ارسال نوتيفيكيشن براي اطلاع مشتريان از تخفيفات و يا اين كه فستيوال هاي فصلي و… .
بزرگترين قابليت و امكان هاي اپ هاي كمپاني پخشاكران محصولنصيب مهم نرم افزار كمپاني پخش، ليست كالاها ميباشد كه استفاده كننده قادر است از نوع بندي هاي مو جود در‌اين ليست، كالاي خويش را گزينش نمايد. براي مثال با تعيين يك مال مانند رب گوجه خارجي و كليك بر روي آن، پايين گونه هاي اين متاع گشوده ميشود و اشكال برندهاي جانور به ياور تصوير آن نمايان خواهد شد.  
اكران خصوصيات محصولبعد از تعيين كالاي متبوع، همگي خصوصيات و داده ها مرتبط با محصول براي استفاده كننده، نشان داده ميشود و مشتري قادر است علاوه بر تصوير فرآورده، از داده ها مهمي مانند مورخ ايجاد و مورخ انقضاء و يا اين كه عصر ارسال و تحويل كالا تعيين گرديده، آگاه گردد.
تثبيت پيشنهادبعد از اينكه استفاده كننده از خصوصيات كالاي خويش، داده ها كافي را كسب كرد قادر است آن را به ليست علاقمندي هاي خويش، بيفزايد. بعداز اضافه كردن يك يا اين كه يك سري متاع بدين بخش، نوبت به تثبيت پيشنهاد و گزينش شيوه پرداخت ميرسد. در‌اين مرحله با اعتنا به ضوابط موسسات پخش گوناگون، مي‌توانيد از امكان پرداخت اقساطي يا اين كه انتقاد، به كارگيري و فاكتور خريد خويش را اخذ نمائيد. اين فاكتور، دارنده شماره اي ميباشد كه قابليت پيگيري پيشنهاد از روش آن ممكن ميگردد.
پيگيري پيشنهاداستفاده كننده ميتواند با به كارگيري از شماره فاكتور خريد خويش و تعيين مورد پيگيري، از شرايط سفارشات خويش مانند مورخ خريد و ارسال و همينطور شيوه تحويل و يا اين كه انقضاي آن باخبر شود.  
پنل رئيسمديران موسسه ها پخش با به كار گيري از پنل رئيس، قابليت اضافه كردن نوع بندي هاي نو به ليست كالاها را خواهند داشت و همينطور مي‌توانند عمليات پيگيري و ارسال سفارشات مشتريان را مدير نمايند.
چنانچه شما هم نياز مند ايجاد يك نرم افزار كمپاني پخش مي‌باشيد همين شرايط كنوني فرم پيشنهاد ايجاد نرم افزار را لبريز نماييد تا همياران ما در او‌لين مجال با شما تماس بگيرند يا اين كه با شماره هاي تماس كمپاني اپ ساز در رابطه باشيد.

شركت رايا پارس عرضه كننده انواع اپكيشن در مشهد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۴:۰۲ توسط:alipour موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :