مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

تكثير برنامه اندرويد


تمام نكاتي كه قبلي از تكثير برنامه اندرويد خويش در مغازه هاي اندرويد، مي بايست به آنان اعتنا كنيمهمان گونه كه ميدانيد، دكان هاي اندرويد، برنامه هاي اندرويدي كه از بسط دهندگان اخذ مي‌نمايند را بازنگري كرده و در صورتيكه مشكلي در آن بيابند، آن را منتشر نمي‌كنند و از بسط دهنده درخواست مي نمايند كه‌اين اشتباهات را برطرف نمايد. درين مبحث، عبد قصد دارم كه تمام نكات مهم مرتبط با يك برنامه اندرويد را شرح بدهم تا گسترش دهندگان، قبلي از دادن برنامه اندرويد خويش به مغازه هاي اندرويد، يك توشه اين موردها را مرور نمايند، چون سرگرم شدن با كدنويسي برنامه اندرويد، ممكن ميباشد سبب شود كه برخي از نكات را فراموش كنيم.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
عبد نكاتي را ذكر خواهم كرد، اگر موردي نيز به ذهنيت شما رسيد، خشنود مي شوم يادآوري بدهيد تا آن را نيز به‌اين مبحث بيش تر نمايم. به هر حالا، قصد داريم كه‌اين مبحث، يك مبحث جامع دربرگيرنده كليه نكات مهم باشد. بدين ترتيب آن را به مرور دوران كامل شدن خوا هيم كرد.
نكات را در دو مدل ((نكات ضروري)) و ((نكات از روي اراده)) شرح خوا هيم داديم و مواقعي كه در جور ((نكات از روي اختيار)) قرار مي‌گيرند، بستگي به خويش شما داراست كه دوست داشته باشيد آن ها را در برنامه اندرويد خويش به فعاليت ببريد يا اين كه نه.
نكات ضروري :داشتن اسم package منحصر به فرد بفرد :همه برنامه هاي اندرويد، با اسم package خويش شناسايي ميگردند و براين اساس بايستي اسم package آن ها منحصربه‌فرد بفرد باشد، به اين ترتيب چنانچه شما پوشه apk برنامه اندرويد را به يك دكان اندرويد بدهيد، آنان در به عبارتي لحظه، اسم package آن را از فولدر apk به دست مياورند و محاسبه مي‌كنند كه آيا تا قبل از اين طرحي با اين اسم package منتشر شده‌است يا اين كه خير. در شرايطي‌كه منتشر گرديده باشد، به شما ياداوري مي‌دهند و بدين ترتيب شما مي بايست اسم package جديدي براي برنامه اندرويد خويش گزينش فرمائيد (براي تغيير تحول اسم package ، كليد شماره 225 را مشاهده كنيد).
توجه فرمائيد كه‌اين نكته براي برنامه اندرويدي ميباشد كه قصد داريد او‌لين ورژن آن را منتشر فرمائيد، زيرا در دكان هاي اندرويد، بخش جدا اي براي اخذ ورژن نو برنامه هاي اندرويد از قبلي منتشر گرديده به وسيله شما موجود است و واضح ميباشد كه نبايد اسم package آنان تغيير‌و تحول داده شود.


برچسب: ثبت اپليكيشن در گوگل پلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۵:۴۷ توسط:alipour موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :