مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

نرم افزار Waze


سفرهاي جاده اي اكثر اوقات ارزان و سازگار با اطراف زيست مي‌باشند و تجربه هاي خاطره انگيزتر نسبت به سفرهاي هوايي توليد مينمايند. بعضي وقت ها براي يك هجرت طولاني بازه، ياور با خانواده و فاميل يا اين كه با گروهي از عزيزان خويش قصد به مسافرت جاده اي ميگيريد؛

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي

تا بتوانيد از جاده هاي خوشگل عبور نماييد و از مناظر و طبيعت زيباي حريم آن لذت ببريد. قبلي از مسافرت به يه خرده تحقيق و طرح ريزي نياز داريد. در رابطه اينكه سفرتان قرار ميباشد چه مقطع دوران ارتفاع بكشد؛ از چه مسيرها و جاده هايي ميخواهيد عبور نماييد؛ آيا آن مسيرها و جاده ها امن ميباشند؛ و يا اين كه خيلي سؤالات ديگر كه ذهنيت شما را به خويش درگير مي نمايد. درهرصورت بهتر ميباشد با آمادگي لازم مهاجرت فرمائيد، در غير اين رخ سفرهاي جاده اي مي‌تواند خسته كننده و مخاطره آميز باشند.
خوشبختانه ديگر لازم وجود ندارد براي انجام تمامي اين ها وقت و انرژي متعددي صرف كنيم. به مدد رشتهّاوري امروزي، سفرهاي جاده اي آسوده و شادي بخش شده‌است؛ نرم افزار هاي مهاجرت به همين علت به وجود آمده اند و سرويس ها خير و خوبي را ارائه ميدهند؛ چون با به كارگيري از نرم افزار هاي مهاجرت كه بر روي تلفن همراه نصب مي گردند، امور سريع خيس و سهل خيس فيس ميگيرد. در پي با اينجانب يار باشيد تا شما‌را با شايسته ترين نرم افزار هاي سفرهاي جاده اي پباده سازي آشنا كنم:
نرم افزار Wazeدر نرم افزار Waze ترافيك جاده ها و مسيرهاي يك شهر به طور لحظه اي گزارش مي گردد. اين نرم افزار در شهرهاي پرجمعيت و نا مرتب با ترافيك بالا، كاربرد بخش اعظمي داراست. كسي كه با داشتن اين نرم افزار ميتواند مسيرهاي خلوت و نادر ترافيك را پيدا نمايد و روزگار هجرت باطن شهري خويش را به دست كم برساند. اين نرم افزار مخصوصاً براي راننده ها قادر است از اهميت بسيار بالايي برخوردار باشد آنان با داشتن اين برنامه بر روي تلفن همراه خويش مي‌توانند به طور لحظه اي از ترافيك جاده ها و مسيرهايي كه دائماً در حين روز از آنان تردد مي نمايند با خبر شوند.
مسافران مي‌توانند اين نرم افزار را در تلفن همراه خويش نصب نمايند. با اجراي برنامه، اسم مقصد موردنظر خويش را باطن آن يادداشت نمايند بعد برنامه شايسته ترين و كوتاه ترين و معدود ترافيك ترين مسير را به آن‌ها نشان خواهد اعطا كرد. اين نرم افزار سخنگوست و در زمان مسير تكان، مسافر يا اين كه راننده براي گزينش مسير ارشادوراهنمايي مي‌كند.


برچسب: ثبت اپليكيشن در گوگل پلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۲:۳۹ توسط:alipour موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :