مرجع مقالات رسمي it مرجع مقالات رسمي it .

مرجع مقالات رسمي it

كانال‌هاي اجتماعي به دست يوزرها


«جامعه‌اي كه اشخاص با دانشي داشته باشد، با سرعت بيشتري به جلو مي‌رود»؛ قطعا شما هم با اين جمله و شبيه آن واكنش كرده‌ايد. اين يك اصل كلي در تمام دولت ها ميباشد كه مورخ هم بارها آن را اثبات نموده است.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي

يكي اصلي‌ترين شيوه هاي ارتقاء علم مردم در دولت ها مدرن، محتوايي ميباشد كه روزمره از روش رسانه‌هاي متعدد و از تمامي مهم‌خيس رسانه‌هاي تازه يعني كانال‌هاي اجتماعي به دست يوزرها مي رسد. البته همانطور كه كليه ما به خير مي دانيم، از آن‌جا كه ارزيابي صدق بر محتواي منتشر گرديده در كانال‌هاي اجتماعي وجود ندارد، احتمال اين‌كه داده ها و محتوايي كه به دست ما مي رسد غير حقيقي، شبه دانش يا اين كه غلط باشد زياد ميباشد. بخشي از جامعه كه با اين داده ها راز و عمل دارا‌هستند، مادر ها بويژه جديد مادراني مي باشند كه گهگاه از همين محتواي غيرغربال گرديده براي مراقبت، تغذيه يا اين كه تربيت فرزندان خويش به كار گيري مي نمايند كه در چهره نادرست بودن مي تواند سبب به وجود وارد شدن خطرها جاني نيز بشود.
مهسا عدناني از اعضاي اصلي مجموعه «اينجانب مامانم» يكي اصلي‌ترين هدف‌هاي اين شروع‌آپ را تقابل با همين خطاها و توليد فضايي امن براي يوزرها حساسي مانند مادرها تيتر مي‌نمايد: «كانال‌هاي اجتماعي تمام بخش‌هاي جامعه را به خويش سرگرم ميكنند، البته در عين اكنون قابليت پاسخگويي به بعضا نيازهاي دولت ها كوچك‌خيس را ندارند. ولي همانطور كه تمامي ما با آن سرو عمل داشته‌ايم، اين دولت ها گهگاه به‌فيس تيم‌ها، شبكه‌ها و… به دور هم عده مي گردند، ولي تجهيزات و محتواي اين ابزارها براي پاسخگويي به نياز كاربراني مانند مادر‌ها كفاف نميدهد. وجود چنين فضايي كه گاه ميتواند حتي خطرناك هم باشد، اين هدف را براي ما به وجود آورد تا فضايي را ساخت كنيم كه‌اين تيم از جامعه به محتوايي قابل اعتماد دسترسي داشته باشند و افزون بر آن فضايي براي در كنار هم بودن برايشان ساخت شود.»
اجتماع مخصوص
با وجود كانال‌هاي اجتماعي اصلي و پرطرفداري مانند چهره‌بوك، اينستاگرام و توييتر كه به صورت نفسگيري با يكديگر در رقابت ميباشند و با اعتنا به امكاناتي كه در چنگ كاربرانشان قرار مي دهند، نمي‌قدرت اقبال چنداني براي ديگر كانال‌هاي اجتماعي، بخصوص كانال‌هاي اجتماعي مستقر در حيث گرفت. البته يك كدام از اصلي‌ترين فرمول‌هاي كانال‌هاي اجتماعي ساكن براي باقي ماندن در‌اين كارزار، تمركز روي يك مورد يگانه و يوزرها تفكيك گرديده و مخصوص ميباشد. نرم افزار اينجانب مامانم را هم مي‌قدرت به نوعي يك كانال اجتماعي منحصربه‌فرد دانست. عدناني در‌اين خصوص ميگويد: «اينجانب مامانم را مي‌قدرت به دو بخش اصلي تقسيم كرد: بخش محتوا و بخش مجموعه‌هاي همگاني و اجتماعي. در بخش محتوا، انگيزه برآورده كردن نيازهاي اطلاعاتي در اضافه مسئله‌ها براي ما‌درها ميباشد كه سالم و سرازير‌شناسي تا سرگرمي را دربرگيرنده مي شود. در واقع ما ميپنداريم در دعوا ارائه محتوا كانال‌هاي فقط علمي نمي‌توانند جذابيت متعددي براي مخاطب ساخت نمايند، به همين ادله نصيب‌هايي را در قالب سرگرمي، هنر و... نيز قرار داده‌ايم. در بخش مجموعه‌هاي همگاني و اجتماعي نيز انگيزه، برقراري رابطه بين اعضاوجوارح براي تبادل تجربيات، اظهار لحاظ و بيان گرفتاري‌ها و اخذ جواب سوال هاي علمي از متخصص حوزه مربوط ميباشد.»


برچسب: ثبت اپليكيشن در گوگل پلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۸:۴۶ توسط:alipour موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :